Till bloggens startsida

 

 

RSS 2.0
 
 

Tisdag!

tisdag i dag 79dagar kvar till bf :) å sååå fruktansvärt varmt ute så man nästan spyr..
var hos min knäppa Bm idag..
Blodsockret 5.9
järn 109
hjärtljud 140ngt
vikt 50kg såå har gått ner 2kg sen sist..
( Enda bm sa om om min vikt var: Oj hur har de gått till. å men de e ju bra att du inte gått
upp så mycket eftersom du är så kort.)
Usch elak hon e :(
e ju inte alls bra att gå NER i vikt när man e GRAVID!!
men får inte byta bm...
så får väl stå ut..

skullw ju lägga upp bilden på paketet från babyproffsen men går inte :(
står fel bildformat :S
vad menas med det??

krama


Kommentarer
Postat av: jennie Å.

Äsch! ibland har dom verkligen inget vettigt att säga dom där men du ska se att det inte är nån fara med att gå ner lite i vikt det kanske smäller på i slutet med kilona och sen är det ju inte så långt så du slipper ju henne sen. :)

2009-06-30 @ 20:43:47
Postat av: shopaholicmamman

Man kan visst byta barnmorska om man inte är nöjd. jag känner flera som gjorde det när de var gravida.. Inte ska du pinas med den kärringen.. Stackare.. klappa magen från mig och säg att jag vill att den lilla plutten ska komma snart så att jag får pussa och gosa med min systerdotter/son.. Längtar såå hihi.. puss på dig gravvo!

2009-07-01 @ 23:14:08
URL: http://shopaholicmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback