Till bloggens startsida

 

 

RSS 2.0
 
 

Trött såå trött

ja nu var de väldigt länge sen man skrev något!!

Har haft mycketatt göra och mycket sjukdom..

 

så vad har hänt de senaste månaderna?

min syster har gift sig å min stora lillebror har fyllt 20 lilla söta Haylie har fyllt 1.

lillan har varit hemskt mycket sjuk. med mera.

 

å denna eviga förkylning min lilla sessa har vill inte ge sig =(

jätte snorig hostig och krupp blää.

någon som har nå bra tips på vad man kan göra när ett kruppanfall kommer mitt i natten?

frisk luft hjälper för stunden men kommer sen fort tillbaka..

 

guud kan inte förstå..var har tiden tagit vägen?

om 10dagar är sessan 1år.

 

nej nu ska ja kolla myiga vinter kläder till skruttan=)

 

kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback