Till bloggens startsida

 

 

RSS 2.0
 
 

Lilla sessan 1år <3

Har haft fullt upp nu i några dagar =p
min lilla prinsessa blev 1år idag =)
så idag har vi haft kalas vart riktigt kul med mycket gott och många fina presenter.
blir mer kalas på lördag då kommer mommo (min mamma) moffa (min pappa) min bröder min syster och hennes med med amelias kusiner så då blir de mys igen =)
hon fick massa fina kläder och roliga leksaker
Hade även en söt liten bebis på kalas =) bara 3dagar gammal och redan vartit på första kalaset hihi =)
såå underbart fin liten kille
tack alla fina som kom och förgyllde våran lilla prinsessas första födelsedag =)
är heelt slut efter den här dagen men har varit väldigt mysigt =)
bilder kommer senare är heöt slut nu och ska sova..
natti kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback