Till bloggens startsida

 

 

RSS 2.0
 
 

Min Bb väska

såå tror ja bestämt mig:
lite va som ska va i väskan =)
såå..
Bebis:
2st bodys
2st byxor
strumpor
mössa
å självklart kläderna min underbara mormor stickat =)
(ska lägga upp en bild på de sen =) hon e så duktig på att sticka =) )

Jag:
Amningsbh
Amningskupor
underkläder (strumpor, trosor)
Myskläder
Tofflor =)
Hygienartiklar (shampoo, balsam, tvål, tandkräm tandborste till mig å älsklingen )
borste
toffsar
Mobil laddare
pengar såklart
patientbricka
Blodgruperings papper
Cd skiva
Tidsfördriv (tidningar, böcker, kortlek)
Något att äta samt dricka =)

kenneth älskling:
Kläder
tofflor
mobil laddare
kamera
tidningar
något att äta samt dricka

såå..
e de något jag missat?
hjälp mig i så fall vad har jag missat =)

kramar


Kommentarer
Postat av: Tessan

KAMERA!!!!!! :D

2009-08-12 @ 23:22:53
Postat av: storasyster

Men hjärtat varför ska du ha bok, tidningar och kortlek? Jag lovar att du inte kommer vilja läsa när värkarna startat. det går helt enkelt inte.. puss

2009-08-13 @ 09:48:30
URL: http://shoppingandfashion.se
Postat av: stephaniie

böcker tidningar mm kan du lämna hemma kommer inte att finnas tid för det tro mig. ;)

Plus att du kommer nog mer än gärna använda trosorna som finns på BB när allt är klart. Ett hett tips är att ta med dig våtservetter till den lille, det finns inte på BB. Lycka till!

2009-08-13 @ 13:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback